Kvällsmyset gör mig lycklig

Nu har vi lagt vår älskade stjärna som är helt fantastisk. Det är obeskrivligt hur lycklig han gör mig/oss. Bästa tiden på dygnet är kvällsmyset vi bara myser och busar tills klockan är läggdax. Ikväll efter badet låg han på skötbordet och vi fånade oss en massa. Så vi har skrattat åt varandra, underbar stund jag för alltid vill ha kvar.

Men även om vi har haft mycket skoj ikväll så rinner näsan på honom. Men han är inte sjuk och håller fortfarande mina tummar för att det inte blir mer än så. Vi tackade nej till buggen den här veckan då Adrian är lite förkyld och det känns inte bra att han ska ha barnvakt. Det är även nog med intryck på dagis nu också.

Nu har vi slagit ut oss i soffan här hemma och halv åtta hos mig är självklart på.



Kommentarer
Malin

Stackars små stjärnor som är så snuviga! Men tur att de har varandra :-) De får snora ikapp, denna vecka, haha. Kram!

2010-09-27 @ 20:48:22
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Mrs Bernhardsson

Vilken charmig bild

2010-09-29 @ 19:40:09
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0