Tisdag och jobbdagen över...

Nu är jag hemma efter en tuff dag på jobbet. Men den är äntligen slut så nu orkar jag inte tänka på jobb mer idag. Ska hämta Adrian på dagis klockan 14, spännande och höra hur det gått nu när det vart 4 dagars uppehåll. Bra hoppas jag på!

Har inte bestämt mig om jag ska gå eller cykla när jag hämtar Adrian. Det blåser så fruktansvärt ute och då är det ingen höjdare att cykla.

Det är dax att köpa mössa till mig känner mina öron. Sen måste jag handla tjockare strumpor till Adrian, ull eller något. Ny jacka måste han också ha. Jag som brukar älska att shoppa känner mig bra trött på det just, det är så otroligt mycket man ska tänka på och behöver nu innan hösten/vintern.

Nu ska jag röja lite innan jag går/åker iväg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0