Tacokväll på dagis idag

Nu sitter jag hemma och pustar ut en liten stund i soffan. Ska snart ta tag i disken och dona lite här hemma. Sen blir det att åka och hämta Adrian på dagis. Men bara några timmar efter det ska vi tillbaka till dagis igen. Det är tacokväll för föräldrar och barn och det ska bli kul. Om jag uppfattat det rätt så ska det även visas bilder och så om vad de gör om dagarna. Nadja, Noak och Angelina skulle också dit så det blir skoj att träffa dem också.

Nu ska jag ta mig ett ryck här hemma!


Kommentarer
Malin

Önskar att vi också kunde komma ikväll, men jag vågar inte utsätta mig för mat + folk... Du får skvallra sen, om vad som sades ;-) Kram

2010-10-26 @ 14:27:59
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0