Det rullar på!

Jag ligger i soffan och njuder av kvällslugnet med tända ljus medans det stormar ute. Fy så det blåser! Jag är tröttis som vanligt om kvällarna nu. Dagarna flyger förbi och man har fullt upp från morgon till kväll. Men det är härligt att ha en vardag igen.

Efter att jag hämtat Adrian mötte vi upp Nadja och Angelina i lekparken. Men efter en stund åkte vi hem hit för att värma oss med lite thé. Barnen busade runt och sen blev det en hejdå puss, sötisar.

Sen har vi ätit och gjort kväll med bad och allt vad det innebär för Adrian. Han ligger i sängen sen 18.20 men somnade för bara en liten stund sen då vi hörde hur han låg och pratade med nallarna där inne. :)

Nu ska jag ta mig en varm och härlig dusch!



Kommentarer
Malin

Njae, hon går upp mellan kl 7-8 på morgonen. Just ikväll hade hon riktigt svårt att somna in (hon är supertrött man kan liksom inte somna hur hon än försöker), så ikväll somnade hon kl 21. Galet!!



Nej, jag har inte bytt nummer :-)



Kram!

2010-10-06 @ 21:18:42
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0