Dagis och dagen

Adrian ligger redan i sängen för att sova, minns inte när vi lagt honom så tidigt som 18.40?! Men han behöver samla så mycket sömn han kan nu i veckorna då det kommer bli att han får gå upp tidigt. Sen dagar på dagis där det händer en massa gör även det att han behöver mer sömn nu. Imorgon ska jag lämna honom på dagis 7 och hämta honom 15.30. Men det är den enda dagen på fyra veckor som han går så långt. Sen går han även bara 4 och 3 dagars veckor på dagis så det är nog ganska skönt för honom nu i början.

Det hade även idag gått super bra på dagis och han låg och sov så gott när jag kom. Men vaknade efter en liten stund. Skönt att det fungerar bra!

Nog om dagis nu! ;) Jag har fått en hel del gjort idag vilket vart skönt. När Adrian och jag kom hem bakade vi färdigt och sen gav vi oss ut bland höstlöven. Så han älskar att springa i löven, så kul att se. :)

Jag ska nu hoppa in i duschen lite snabbt och sen blir det att slappa i soffan resten av kvällen. Med nybakta bullar så klart ;)


Ett hav av bullar!


Kommentarer
Malin

Skönt att det går så bra på dagis för våra små! :-) Efter idag känns det mycket bättre än vad det gjorde i fredags.



Kram

2010-10-04 @ 22:41:32
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0