The Blind Side

Igår hade vi filmkväll här hemma. Såg filmen Dear John som var okej men inte mer tycker jag. Men sen såg vi även filmen The Blind Side och den var helt fantastisk! En av de bästa filmerna jag sett. Den hade allt och man blev berörd och så lycklig av filmen. Den är verklighetsbaserad och få tankarna att snurra. En film ni bara måste se!

Idag är det söndag och vi har inte mycket planerat som det ser ut just nu. Men det rär kanske söndagarna ska se ut?! Storhandla ska vi i alla fall göra. Jag kan även tänka mig att åka och titta på lite olika tvbänkar. Men som sagt dagen får bli som den blir lite.


Kommentarer
Anonym

Vad är det du säger?! :O Var Dear John inte bra?? Jag som har skyhöga förväntningar på den! Fast smaken är ju faktiskt som baken, delad ;) ska nog se till o se den snart :) ha en fortsatt snöig myspys måndag! kram faster

2010-11-22 @ 18:38:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0