Stressiga vardag och förhoppningsvis ny vagn imorgon!

Dagarna bara flyger förbi just nu och jag bara längtar till helgen och lite ledighet. Andreas jobbar till 22 idag så jag sitter själv här hemma. Eller Adrian är hemma men han sover så han är inte mycket till sällskap.

Han hade vart lite små pluttig på dagis idag så vi får se om han kanske blir sjuk snart?! Dom hade tagit tempen på honom men det var inget och här hemma var han så glad och i farten så. Det visar sig helt enkelt.

Jag får även tokspel varje gång han ska åka vagn just nu. Nu när han har åkpåse och overall så går det inte att spänna fast honom!!! Så han sitter som en kråka och bara glider ner. Så Andreas har ett uppdrag imorgon när han är ledig och det är att skaffa en vagn till! Kommer inte fungera med den här vagnen hela vintern.

Nu ska jag fortsätta göra kväll här hemma.


Kommentarer
Malin

Hoppas han får hålla sig frisk!



Hmm, Been är kanske inte den bäst lämpade vintervagnen ;-) Vad ska ni kika efter istället?



Är du ledig något i veckan? Tänkte om vi kanske kan ses och leka lite? Känner mig piggare nu, äääntligen!



Kram

2010-11-30 @ 22:16:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0