Fredagsmys

Andreas har åkt iväg för att hämta mat och handla gurka, morötter och dipp. Mums! Jag har pratat med Nadja en stund. Nu var det för länge sen vi träffades! Men vi har roliga planer för nästa helg paren utan barn! Ska bli skoj att komma iväg lite.

Imorgon väntas jobb och efter det ska vi hinna med stan en liten stund. Är julmarknad(om jag fattat det rätt) och lite annat som händer i stan denna helg. Vi kan inte gå ner på söndag så får bli imorgon då. Får se om man kan få med sig några fler julklappar då också.

Jag är nästan färdig med mina julklappar. Skönt, hatar att vara ute i sista sekunden. Men det brukar kunna bli så i alla fall. ;)

Nej nu ska jag duka fram så det är färdigt när Andreas kommer hem.

Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0