Dålig start men bra avslut

Dagen ordnade upp sig efter en tuff och jobbig morgon. Men förhoppningsvis har dom förstått mig på jobbet, man måste tydligen säga ifrån ordentligt för att tas på allvar. Hatar bara att jag alltid börjar gråta när jag blir riktigt arg. Måste öva bort det där... haha

Åt middagslunch med jobbet på rinman resturangen. Till förrätt åt jag varmrökt lax med lingonpesto på en bädd av sallad. Huvudrätt var vildsvin med hasselbackspotatis och sås med smak av enbär. Till efterrätt var det blåbärspiroger med grädde. Allt var görr förutom efterrätten som jag inte gillade. Men det får man ta. Förrätten vägde upp det då det var riktigt gott, men jag är en riktig laxälskare också.

Efter jobbet gick jag hem till killarna och vi slappade här hemma en sund. Sen åkte vi över till Mikaela och Pontus där det bjöds på fika.

Nu har vi lagt Adrian som tydligen inte hade vart sitt vanliga glada jag på dagis idag. :( Men här hemma har han vart sitt vanliga jag i alla fall. Får se hur dagen går imorgon på dagis. Men han är ledig i 4 dagar sen så det blir nog skönt för honom.

Nu är maten klar som älsklingen lagat, så ska äta!



Kommentarer
Nadja

Du får umgås ännu mer med mig så kommer du aldrig gråta istället haha ;-)



Ja du..när ska vi ses? Jag är "bara" förkyld och eftersom vi inte är som småbarnen som kletar snor överallt så smittar jag nog inte så mkt om ett par dagar, är ju dagarna innan som smittar sen är de lugnt hihi. Saknar dig/er Kram

2010-11-24 @ 20:39:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Jag är precis likadan! Börjar alltid gråta när jag blir arg. Vi får gå nån kurs, haha!



Nu är Arne helt däckad här hemma och moa får knasiga hostattacker, så vi får nog ta och ses nästa vecka istället för denna. Vill inte smitta!



Kram

2010-11-24 @ 21:06:26
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
lovisa

Ha en fin kväll:)

2010-11-24 @ 21:32:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Ida

söt blogg :)

2010-11-24 @ 21:32:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0