1 november och dagen

Nu har jag pausat lite snabbt i soffan innan det blir att ställa sig på vår orbitrek. Andreas står där nu och jobbar på!

Dagen blev mycket bra. Massa härlig frisk luft, en glad Adrian som älskar att vara ute. Träffat härliga Karin och blev då lekparkshäng med chai latte. Sen åkte vi en sväng till öb och handlade på oss lite städar tillbehör. Så nu doftar hemmet gott efter dammsugning och skurning på kvällen. En tvätt har jag även hunnit tvätta, så fast en massa skoj har jag hunit med det jag planerat.

Imorgon blir det jobb och dagis igen. Min tur att börja lämna nu i tre veckor. Dom veckorna är inte så roliga då jag måste gå upp redan klockan 5.40. Gäsp men det är så vardagen ser ut och då sover man i alla fall gott om kvällen. :)


Fina Karin

Jag och Adrian idag

Sen så klart vår orbitrek :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0