Söndag och dagen efter

Jag har precis gått upp, skönt med sovmorgon. Eller det har vi haft varje morgon de här dagarna då Adrian sovit till 8.30, 9.30 och idag 8.20. Bara hoppas att det fortsätter, snälla, snälla, snälla!

Jag hade der jätte trevligt igår, satt först på grappa och tog ett glas vin innan vi åkte vidare. Sedan på 70 års kalastet var det massa god mat och sen vin och palinca på det. Så jag rullade nästan hem sen för jag var så otroligt mätt.

När jag kom hem satt Andreas och Nille på balkongen och pratade, så satt där en liten stund innan Nille åkte hem och vi gick och la oss.

Idag ska vi handla inför den stora dagen då Adrian fyller 1 år på tisdag. Så massor med sötsaker kommer få följa med oss hem.

Nej nu frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0