Parken zoo premiär

Solen skiner och Andreas är ledig så idag blir det premiär på parken zoo för Adrian. Nadja, Noak och Angelina följer även med oss dit så kommer nog bli en rolig dag. Ska bli kul att se hur de gjort om då de tagit bort fantomen land. Sen så är en mjukglass ett måste för mig. :-)

Men fy så svårt jag tycker det är att klä på Adrian nu. Kan man sätta på honom lite längre shorts? Det är ju 20 grader ute. Så får man ta med långa byxor om det börjar bli kallt. Sen så måste vi köpa solskyddsfaktor innan vi åker dit.

Nej nu ska jag kasta ihop mig själv!



Kommentarer
Nadja

angelina ska ha klänning, måste inte ha långbyxor! =)

2010-05-21 @ 10:50:06
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Angelina sover oxå fortfarande så vi har inte kommit iväg vi heller än haha. Ska ner på stan för att låna pappas bil och sen åka till tatueraren men de är ju vid er så vi kan ju mötas där någonstans sen :D

2010-05-21 @ 11:04:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0