Nu blir det historia timme

Nu strax börjar sveriges historia på tv4. Riktigt kul program tycker jag som gillar historia. Passar på att små skryta lite om att jag faktiskt läst upp till historia C. De ni! ;-)

Vi kom hem för ett tag sen efter grillning och promenad ute hos svärföräldrarna. Adrian var trött när vi åkte hem men höll sig vaken hela vägen hem i bilen. Men nu var han trött innan han somnade, men inte så konstigt när vi vart iväg och haft en massa skoj för oss.

Var innan på playdate med Adrians vänner och han busade runt för fullt. Riktigt skojigt hade han. De har blivit stora nu de små!

Nej nu börjar mitt program! KRAM


Kommentarer
Kristin - En mammas fotoblogg

ATTANS skulle ju spela in det...äsch då, fixade din och min blogg istället ;)

2010-05-13 @ 21:57:25
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0