Måndag, sol och förberedelser

Solens strålar hälsade oss god morgon här hemma idag. Underbart att vakna upp till solen. Andreas är i skolan och ska ha prov idag och sen kommer han hem. Då blir det städa som gäller. Lite små tråkigt men ett måste inför morgondagens kalas. Adrian vaknade vid 7 men ligger kvar i sängen och drar sig. Han älskar att vakna upp i lugn och ro på sitt rum och kan ligga där inne en timma innan han vill upp.

Vi får se om dagen blir som igår för Adrian då han testade oss hela dagen. Så fort han inte fick som han ville som började han gråta och bli jätte arg och ledsen. Men bara visa att vi bestämmer och han inte kan få som han vill hela tiden.

Vi ska även idag på jackt efter fint 1 års ljus och serpentiner. Hatar när jag har en bild i huvudet om hur jag vill att det ska se ut men att man sen inte hittar det någon stans. Så kommer nog få nöja mig med någonting annat.

Nej nu ska jag göra i ordning lite frukost åt min kurrande mage. Hoppas ni får en fin start på veckan!



Kommentarer
denice

kul med kalas! stora killen :)



Hampus testar oss dagligen, ganska påfrestande

2010-05-17 @ 09:07:39
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0