Måndag och kiropraktor besök på schemat.

Har vart dåligt med bloggande den här helgen man har inte haft mycket motivation till det. Sen har vi även haft fullt upp med att umgås. Bilder får jag inte heller upp från helgen då det inte går att få över dem från kameran till den här datan. Suck, bara att inse att den har gjort sitt. Så har börjat titta efter en ny.

Idag skiner solen och min nacke gör fortfarande ONT. Dag nr5 nu, så vid lunch ska jag till Tony Schörn som är kiropraktor. Så hoppas att han kan få ordning på mig. Min pappa kommer då hit och busar med Adrian under tiden som jag är där. Ser fram emot att få ordning på det då jag haft så fruktansvärt ont i helgen. Andreas har även tröttnat på mitt gnäll här hemma ;P

Adrian sover nu nap, han blir så trött tidigt när han vaknar vid 6.30. Så jag ska nu passa på att göra mig i ordning.

Hoppas ni har en fin måndag!


Kommentarer
Anonym

Men har inte nacken blivit bättre..stackars! Hoppas verkligen att de blir bättre efter att du varit hos kiropraktorn. Noak hade strul med nacken för två veckor sen då käka han 1 voltaren & två alvdeon 3 ggr per dag och efter 2 dagar var de borta :D

2010-05-24 @ 09:09:51
Malin

Usch, hoppas nacken blir bättre efter kiropraktorbesöket!

2010-05-24 @ 09:14:38
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
moa

hoppas allt blir bättre ! :)

2010-05-24 @ 09:22:17
URL: http://woonies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0