Kalas söndag

Vi har haft det trevligt hemma hos mamma där vi hade lite kalas. Alltid gott med tårta, mums vilken moffig helg vi haft! Filip fick många fina presenter och duktiga storasyster (,Andreas och Adrian så klart) hade köpt ett fint knivsett och stekpanna. Filip önskar sig absolut inte flytta hemifrån prylar egentligen men tror han komer tacka oss när han sen flyttar. Han bara skrattade när han öppnade presenterna. haha.

 

 


Finaste♥

Ikväll har vi nu blivit av med Adrians förra bilstol. Så imorgon blir det att köpa en barncykelstol(?) och hjälm till honom. Så jag har längtat efter att böja kunna cykla. Jag älskar att cykla och just för att jag inte har något körkort så blir det mycket enklare för mig att ta mig/oss någonstans nu. :)



Kommentarer
Malin

Vi har också pratat om att köpa cykelbarnstol (heter det så? Haha) så jag ska nog göra det när jag börjar jobba.. då ska jag köpa ny cykel också, lika bra ;-)

2010-05-02 @ 21:08:53
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Haha, jag tycker också att det låter knasigt hur man än säger det! ;-)

2010-05-02 @ 21:42:07
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0