Familje mysiga söndag.

Vi sitter i soffan med påskmust och godis och bara är efter en mysig dag. Jag som trodde att det skulle bli en halv tråkig dag med en bakis Andreas blev glatt överraskad när en pigg och glad Andreas kom upp vid 9. Han hade nog saknat sin familj lite igår i alla fall. Men det är ju så när man vart borta att man på något vis uppsakattar allt mycket mycket mer. Så vi åkte till min pappa och hälsade på och tog oss en liten promenad där. Sen åkte vi till Adrians farmor och bonus farfar och lekte lite där och tog oss en promenad. När vi åkte där ifrån var Adrian trött så vi åkte till sundbyholm och gick en promenad runt där och Adrian sov. Var jätte mysigt, det är ju så fint där ute.

Sen blev det handlig, middag och badning och nu sover Adrian. Jag har även pratat med bästa Jasemin nu ikväll. Så härligt att höra hennes ljuva stämma igen. :) Bara en månad kvar till hon kommer hem igen. Det ser vi fram emot. :)

Imorgon är det måndag och en kort skolvecka för Andreas och det gillar vi här hemma. Så hoppas på fint väder den här veckan. Skulle heller inte vara så fel om det skulle bli lite varmare.

Nej nu ska jag se på wipeout! :)



Kommentarer
Nadja

Vi kanske kan ses i lekparken imorgon för lite bus om vädret tillåter? Kram

2010-05-09 @ 20:51:54
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Jacqueline

Ja men absolut skulle vara jätte kul. Får hålla tummarna för att solen skiner så hörs vi imorgon. Kram

2010-05-09 @ 20:56:46
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Nu ska jag g och lägga mig ;)

2010-05-09 @ 22:21:07
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0