En sväng på stan och parken

Adrian sover och jag har ätit lite mellis. Vi tog oss en sväng ner på stan men blev inte kvar så länge, Adrian tyckte det var super tråkigt att sitta i vagnen när man kan gå själv! Men kom i alla fall hem med en bikini till mig själv som jag tror jag ska behålla. Ska fråga Andreas om han gillade den först. Efter stan gick vi till parken och Adrian fick stå och kasta lite grus i vattnet. Efter den här sommaren kommer stadsparken vara länsat på grus av Adrian! I parken träffade vi även på Jari och Thilda så vi pratade en stund med dem innan vi gick till hemköp och handlade lite.

Var i alla fall jätte skönt ute i solen idag. Älskar de dagar som man kan vara ute och njuta av vädret. Jag mår så mycket bättre när solen är framme!


Kommentarer
Kristin - En mammas fotoblogg

Jag ser fortfarande den där stackars ankan framför mig... Game over liksom. =)

2010-05-05 @ 17:34:32
URL: http://mouziee.blogg.se/
Malin

Ja, de var riktigt goda :-) Det finns massor kvar, så jag tänkte att ni kunde komma hit och fika antingen i morgon eller på fredag, men vi hörs ju i morgon som sagt! :-)



Har kikat lite på sf.se, men kan inte se att det går att förhandsboka några biobiljetter än. Vi får hålla utkik!

2010-05-05 @ 21:19:36
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0