En måndag med go vän

Då var det väll och jag har precis ätit middag. Blev fisk till middag, mums och sen kan man hoppas på att bli lite klokare också! Jag och Adrian har haft oss en riktigt bra dag som bara flög förbi! Veronica och Emil kom och hälsade på oss. Vi åt lunch, fikade och pratade en massa. Var en lite övertrött Emil som var ltie ledsen ibland och Adrian var så söt då han såg så undrande på Emil då.

Jag sitter och ser på halv åtta hos mig och får se om jag orkar ladda upp lite energi för att stryka.

Håller även på att funderar på hur man kan möblera om inne på Adrians rum. Han kommer behöva lite mer utrymme där inne efter sin födelsedag skulle jag tro. Så funderar på att byta plats på sängen och byrån, men vi får se. Sen ska det röjas i ordning inne i vårt sovrum då det just nu ser ut som en liten lastplats. Så lite att dona med de här dagarna innan Adrians födelsedag. :)


Kommentarer
Veronica

Emil sov gott i vagnen sen kan jag säga+ett bra tag när vi kom hem,lilla tröttis :)

2010-05-13 @ 21:44:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0