En dag med vänner

Blev inte att åka och se på lägenheten igår men idag ska vi i alla fall dit. Så vi får se.

Vad tycker ni om att Sverige inte är med i finalen på lördag då? Första gången sen sverige började tävla i melodifestivalen som vi inte är med i finalen. Hoppas att folk lär sig rösta på rätt låtar nästa år. Man förstod att hon inte skulle gå vidare då de andra länderna hade bättre låtar och roligare framträdande. Så jag tycker det var rätt att hon inte gick vidare, hon var inte bra nog.

Om en stund nu kommer min vän Karro över och fikar och just nu står en sockerkaka i ugnen. Mums, var länge sen jag gjorde. Kastade i lite blåbär som jag hade hemma också. Hoppas det bli smarrigt i alla fall.

När hon sen vart här ska vi handla blommor till balkongen som vi inte gjorde igår. Sen ska vi till sysytemet och köpa oss en box Tre Apor. Kan rekomendera det vinet. Ett vitt vin som är jätte gott och lätt, toppen på sommarkvällarna nu. Sen kostar en box bara 150:- riktigt prisvärt. KÖP!

Sen ikväll kommer två vänner över till oss, Senad och Karin. Ska bli riktigt kul. Blir tacos och vin. Karin har även med sig en massa bilder och fixat över på en cd till mig, bilder från förr. Då vi eller jag?! var små fjortisar. Bilder från våra fester då vi var runt 17,18, 19. Ska bli så himla roligt, så räknar med en massa skratt. :)


Kommentarer
denice

aa den har jag sett, eller iaf en på carlavägen, fast hyran var lite hög..

2010-05-28 @ 14:14:29
URL: http://deniicen.blogg.se/
denice

jaha okej, ja men är den bra planerad så kanske den känns stor?

2010-05-28 @ 16:27:51
URL: http://deniicen.blogg.se/
denice

du, hållsta, vet du vad det är för område?

2010-05-29 @ 09:31:45
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0