1 maj

Jag och Adrian har precis gått upp, men vi har vart vakna sen 7.45. Men det är så skönt när han vill ligga och dra sig i sängen, men sen tillslut var jag pigg och tog nu upp honom. Tråkväder att starta första maj med, men man kan alltid hoppas på att solen tittar fram. Tror inte att man kommer kunna spendera dagen på samma vis som första maj förra året. Då åkte jag och Andreas ut till sundbyholm där vi solade, åt glass och hade det bra. Var ju riktigt varmt där i april och maj förra året.

 

 

Idag måste Andreas plugga och vi får se vad jag och Adrian ska hitta på. Blir nog att åka ut till mamma om de inte har några planer för dagen. Nej nu ska jag och stjärnan äta lite frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0