Underbara kvällar

Då var kvällen äntligen här och Adrian sover. Han var så trött för han har vägrat att sova nap nr två här hemma idag. Så vi la honom precis och han somnade så fort huvudet hamnade på kudden. Jag ska hoppa in i duschen innan halv åtta hos mig, sen får vi se om jag orkar baka idag eller om jag ska ta det imorgon. Måste även kolla lite efter inbjudningskort till Adrians 1 års dag.(ja jag är kanske ute i god tid men så är jag! haha) Tycker att det är så mysigt att planera inför hans STORA dag :) Nej duschen var det ja!


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

jag har redan fixat inbjudningkort + lokal till hampus födelsedag :)

2010-03-09 @ 21:17:52
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0