Underbara dag

Vi har haft en underbar dag jag och Adrian. Vi mötte upp Mailn och Moa för en promenad i solen. Var jätte härligt men det var lite halvtungt att gå med vagnen. Men när vi kom in i stan så var det ingen snö eller is och då var den underbar att köra. Känner mig jätte nöjd och den är så liten och lätt.

Vi gick och matade fåglarna och sen följde tjejerna med oss hem. Fikade, lekte och pratade en massa. Var super trevligt och kul och det tyckte Adrian också. Moa och Adrian leker så fint och försiktigt med varandra. Sötisar de där två tillsammans. :) Skriver som Malin att jag hoppas att de där två kommer fortsätta att vara vänner och även vi mammor. Tack för idag tjejer!


Två söta små frågetecken :)


Dansa till Astrid Lingren musik var skoj

Blir så glad när man haft en så bra dag(både idag och igår). Är så glad för både mina och Adrians vänner. Imorgon är det mammaträff på schemat så lekdagarna fortsätter för oss :) Härligt.

Ser på tv och ska nu sätta igång med inbjudningskorten till Adrians födelsedag. Tänk att han om 2 månader och 2 dagar blir 1 år. Min stora älskling.


Min ÄLSKADE stjärna. Hjärtat gör ont av all min kärlek till dig♥



Kommentarer
Malin

Det var verkligen jättekul idag, får så positiv energi av er underbara vänner :) Moa somnade gott kl 19 (hon somnade inte när vi gick hem trots att hon var såå trött), hon har haft riktigt kul idag :)



Dina kärleksmums var farliga! De måste jag göra någon dag.. Hoppas ni får kul i morgon på familjeträffen.



KRAM!

2010-03-16 @ 22:08:52
URL: http://anglavra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0