Torsdag

Nu sitter vi och ser på sveriger värsta bilförare, och jag kan inte förstå att det finns sånna människor. Det är ju inte klokt att de fått körkort från början! Adrian somnade för en stund sen, min lilla buse. Vi trodde att han sov här vid 19.45 då han vart tyst där inne i 30 min. Så jag ska in och vända på honom(han somnar alltid nere vid fotändan) och då tittar han upp på mig med världens största ögon. Jag blev så paff så jag gick ut men sen in igen då jag tänkte att jag skulle vända på honom i alla fall och dra upp speldosan. Då stod han upp och såg så glad ut så när jag kom in igen. Men sen efter det somnade han på två sek i alla fall. :)

Vi har vart hos Veronica idag och det var toppen trevligt. Fast Adrian krävde mycket uppmärksamhet. Förstår inte varför han blivit så nu när vi är borta hos folk? Hemma är han så go och glad och nöjd men sen när man är borta hos folk så gnäller han och ska ha 100% uppmärksamhet. Det gör det bara jobbigt att vara borta och jag var helt slut när Andreas körde hem oss. Sen efter att han sovit och kommit hem så har Adrian vart världens gladaste kille som vanligt. Förstår inte varför han blir så?! Suck, men det ger sig nog det också.

Adrian hade namnsdag idag också vilket firades med att han fick ett par toppen fina badbyxor av pappa. Så på måndag ska vi nog till badhuset. Finns det något knep för att hinna bli smal och vältränad på 4 dagar? haha. Kanske inte hjälper att jag sitter och äter kärleksmums. :P


Undrar hur det ska gå sen när Adrian ska börja äta själv när det kan se ut så här när vi matar honom?! haha

Ser fram emot imorgon kväll då jag och Adrian ska på bio imorgon kväll. Ska se filmen farsan och hoppas på många härliga skratt. Ska i alla fall bli jätte mysigt att komma iväg tillsammans på bio♥


Kommentarer
Karolina

Ska du och Adrian gå på bio? ;)

2010-03-05 @ 09:16:35
Malin o Viktoria

Viktoria var ju likadan när vi var där. Är så annars oixå när vi är borta. det är fruktansvärt jobbigt och man blir helt slut! Undrar när det går över?

2010-03-05 @ 09:24:01
URL: http://familjenlilja.blogg.se/
Veronica

Det var jättetrevligt i går :). Jag tycker att adrian var charmig,ska bli kul när emil också blir så stor :).

2010-03-05 @ 21:50:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0