Tisdag med liite sovmorgon

God morgon på er. Jag gick upp för en liten stund sen då Andreas gick upp med Arian på morgonen. Adrian har börjat vakna jätte tidigt vid 6 vill han upp. Tror att det är för att det är så ljust inne på hans rum vid den tiden så idag blir det att åka till jysk för att köpa rullgardin. Ett MÅSTE tills i sommar.

Sen ska vi träffa Mailn och Moa idag också, det ser vi fram emot. Kanske ska våga sig ut med nya vagnen på en promenad. Men måste först förstå mig på den och se om våran åkpåse passar i den. Hoppas... Nej lika bra att sätta igång nu!

Ha en underbar tisdag


Yes, åkpåsen passade! Den är lite stor eller lite lång just. Men det passar och Adrian sitter toppen bra. Så idag blir det att inviga den nya skönheten ;)


Kommentarer
Malin

Ja, men absolut! Det låter toppen! Jag tänkte börja laga lite lunch här snart (ska våga mig på att göra egen barnmat..). Så vi lär väl äta vid 11.30, och sen kanske vi kan ta en promenad? KRAM

2010-03-16 @ 10:28:04
URL: http://anglavra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0