Tiiiidiga onsdag. Suck

kväll kommer Adrian att få hålla sig uppe till 21.00. Jag lovar! Jag orkar inte med att han vaknar 5.30 för välling och sen inte somnar om. Jag blir smått tokig då. Men han fick ligga i sin säng tills nu innan jag orkade gå upp med honom. Vi köpte ju en rullgardin igår så nu är det mörkt inne på hans rum men det hjälper tydligen inte för att han ska sova längre.. Kanske tar ett par dagar innan han ställer om sig och sover lite längre..

Idag ska vi på föräldrarträff och det ser vi så klart fram emot. Men kan inte riktigt bestämma mig för vilken vagn vi ska ta dit då det tydligen snöat under natten. Den nya vagnen är inte riktigt ultimat i det här vädret ska jag ju erkänna. Sen så kommer ett par från stockholm ikväll för att titta på vagnen så kanske ska ta sig en sista tur med den? Den är ju lite vemodigt att sälja Adrians FÖRSTA vagn.

Nej nu fortsätter min latismorgon i soffan.



Kommentarer
Nadja

Förstår att du inte orkar, undra om han skulle vakna senare om han inte var hungrig?



Jag undrar om jag vågar mig på bärselen? Det har ju aldrig varit bra vägar där vid Frida ;-/

2010-03-17 @ 08:18:41
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

pröva och häll i lite grädde i vällingen på kvällen så kanske han sover längre eftersom det mättar. senaste tricket som funkade på min herre!

2010-03-17 @ 08:34:16
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Usch, jag vet hur det är. Moa vaknade 00.30 första gången och sedan strax efter kl 4. Man är ju inte människa då! =/ Hoppas han ställer om sig snart! Hittade ni någon fin rullgardin igår?



Ha så trevligt idag! :)

2010-03-17 @ 08:47:17
URL: http://anglavra.blogg.se/
Malin

Kan man tillsätta olja i välling? Det visste jag inte! Kan du inte bara försöka ge honom lite mer välling? Han kanske inte blir mätt av den mängd han får nu? Så kan jag känna ibland med Moa, att hon kanske hade velat ha lite mer. Men sen är det inte alla gånger hon dricker upp heller, och man vill ju inte slösa.. =/



Vad synd att den blå på Coop inte fanns kvar, den var jättesöt! Njae, döskallar är kanske inte att föredra ;)

2010-03-17 @ 10:32:20
URL: http://anglavra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0