Kära vänner från förr

Den här dagen blir bara bättre och bättre. Först träffa Jacque och sen alla fina mammor, pappor och bebisar. Sen på vägen hem från familjeträffen träffade jag Bjursell. En till vän som jag haft sen jag var 6 år och vi var BÄSTA vänner i flera år. Men sen händer saker och man hamnar på olika platser i livet. Men blev jätte glad och var jätte kul att se henne så nu är jag bjuden på en tjejkväll med henne och hennes vänner i helgen :)

Sen om en stund kommer ännu en gamal vän till mig hit, Senad en kille som jag gick i samma klass som i mellan och högstadiet. I gymnasiet hade vi ännu kontakt men sen så har man bara träffat på varandra på stan ibland och sådär. Men han kommer hit och hälsar på idag då han och Andreas nu går i samma klass. Ska bli riktigt roligt.

Vilken HÄRLIG onsdag det blev


Kommentarer
Malin

Åh, så kul att träffa på gamla vänner! Jag tycker att vi också måste ha tjejkväll snart, det var så himla kul sist!



Haha, jag looovar! Jag ska inte skriva ut vilken förskola vi väljer ;)

2010-03-17 @ 20:52:27
URL: http://anglavra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0