Hemma igen efter dagens andra promenad

Då var vi hemma igen efter vår andra promenad för dagen. Så härligt nu sär solen värmer, men det är ganska tungt att köra vagnen då det bli så moddigt när det smälter. Vi gick förbi stan och in på panduro så nu har jag mig ett litet projekt på G här hemma. Vill så gärna göra om men massa men det får vänta tills man börjar jobba och har lite mer pengar. ;)

Adrian ligger nu i sin säng för att sova nap, men inte sover han. Han sitter och pratar för fullt där inne :P Men sova ska han! haha. Jag ska fixa med maten under tiden han sover tänkte jag. Blir kycklingpaj, gotti gotti. :)

Nej nu ska jag lägga Adrian till rätta i sängen och dra upp speldosan :)


Kommentarer
Elin

Underbart väder idag :D

2010-03-09 @ 18:26:19
URL: http://ellee.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0