Film nr1 avklarad

Nu har jag kollat på den första filmen som jag hyrt, den hette  trubbel i paradiset och var helt okej. Lite små rolig dög för mig i alla fall :) Nu har jag filmen upp kvar att se, tänkte snart bädda ner mig i sängen och kolla på den där. :)

Adrian lärdig sig även någonting nytt idag. Han har ju kunnat ställa sig upp mot soffa, bord och andra ställen där han kan ta tah i någonting. Men idag lärde han sig att ställa sig upp mot väggen. Så duktig men vad ska vi hitta på med spegeln i hallen nu? Då han just vill dit och dra i den, vill inte att han redan nu ska få 7 års olycka. Vilken tråkig star såhär i början av livet lixom. ;)

Det känns som att han vissa dagar är mer ute för att lära sig nya saker än andra dagar. Som idag har han hållt på och börkat och ramlat MASSOR. Sen sen sa det pang och han kom på hur han skulle ställa sig mot väggen. Så häftigt att se sitt barn utforska och lära känna världen!


Kommentarer
Kristin

PÖSS!!!

2010-03-12 @ 22:27:32
URL: http://mouziee.blogg.se/
Malin

Sådär var Moa igår, hon hade en riktig olycksdag.. bara ramlade och var gnällig, vad hon än tog sig för. Och idag - ja, då stod hon utan stöd i 3 sekunder, och gick några steg längs med vardagsrumsbordet! Det går såå fort!

2010-03-12 @ 22:55:04
URL: http://anglavra.blogg.se/
Emmie

Vi har också en spegel (IKEA) som jag varit himla orolig för att vår lillkille ska ha ner. Har kommit på honom en gång med att sitta och banka med en träkloss, men annars får den mest pussar... än så länge håller den trots div attacker. ;)

Önskar dig en härlig helg!

2010-03-13 @ 00:35:19
URL: http://emmieliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0