En tisdag att se fram emot

Dår var det tisdag och jag myser morgonen med lilla hjärtat. Vi har precis ätit frukost och ska snart börja fixa mig lite smått. Man vet aldrig hur lång tid det kan ta då man har en liten som gör en massa hyss. :)

Idag har vi fullt upp men det gillar vi. Efter lunch kommer Jenny och Liam över på en liten playdate. Ska bli kul, sist de var här var Adrian så liten och låg där han låg. Men nu kommer nog killarna kunna leka mer tillsammans. :)

Sen när Andreas kommer hem från skolan så blir det att fixa mig lite och sen kommer Mia och hämtar upp mig. Då far vi till Örebro för att se Kent, tror det blir riktigt bra då det också är avslutningen på turnen. Så tror de ger lite extra då :) Ska i alla fall bli jätte kul.

Hoppas ni får en toppen dag



Kommentarer
FLOOSAN

hej kika gärna in och var med och delta i tävlingen om babyprodukter. Kanske din tur och vinna? lycka till

2010-03-30 @ 09:59:07
URL: http://floosan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0