Blää för planering av föräldrarpenning!

Fick hem ett brav från försäkringskassan idag då jag räknat helt galet med dagarna tydligen. Men förstår inte hur dom först kunde gå med på det på internet när jag planerade?! Jaja, nu är det fixat i alla fall och jag blir hemma till sista september som planerat. Men jag ska ju jobba 5 veckor i sommar då också, men kan blir skönt att jobba några veckor i sommar innan det drar igån på riktigt sen med dagis och allt. En liten mjukstart helt enkelt.

Nu har vi hämtat mitt nya leitimation som jag ser helt konsig ut så klart på, det går INTE att bli bra på pass och liknande foton. Jaja, det är bra ör kan även resa till vissa länder med den här tex. Ungern. :)

Andreas kom även hem för en stund sen och hade då med sig en fin t-shirt hem till mig. Vårig och fin :) Jag ska snart springa iväg och handla lite inför kvällens middag ska göra hemmagjorde hamburgare. Ska även köpa hem någon fika då Nille strax kommer på fika också. Nej bästa att gå !


Kommentarer
Malin

Sådär blev det för mig också.. mitt upp i allt var mina dagar slut, utan någon förvarning och jag fick inga pengar. Jäkla f-kassa!

2010-03-12 @ 15:11:12
URL: http://anglavra.blogg.se/
Malin

Skönt att det löste sig för dig också!



Vi gick ut i parken och matade änderna, det tyckte moa var jättekul :) Haha. Måste ju passa på o njuta av solen!

2010-03-12 @ 15:34:11
URL: http://anglavra.blogg.se/
Nadja

Dumma FK! Skönt att de löste sig iaf :D

2010-03-12 @ 16:38:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0