Ändrade planer tydligen. Suck..

Sur man blir på folk ibland. Här har vi planerat för en kul o mysig kväll med slager och sällskap av Pirre och Maria. Vi har handla chips o dricka och såg fram emot det då det var ett tag sen vi sågs. Andreas träffade dem ute igår och då skulle de fortfarande komma. Men sen har vi försökt då tag på dem idag och de har inte svarat, kände på mig att de inte skulle komma. Å rätt hade man. Blir ibland så besviken på folk som inte kan hålla vad man lovar ibland.

Men men, blir familje mys ikväll här hemma istället. Inte helt fel det heller men är kul ibland med besök får härliga vänner. Suck...


Kommentarer
Malin

Trist när det blir så! =/ Men familjemys är inte helt fel.. Bara jag som är vaken här hemma, de två andra har redan slocknat haha. Så jag familjemyser i min ensamhet! ;)

2010-03-13 @ 19:04:46
URL: http://anglavra.blogg.se/
Malin

Ja, nu får vi hålla tummarna!! :)



Tack! Jag hoppas också att det går smidigt i natt..



Kram!

2010-03-13 @ 19:14:25
URL: http://anglavra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0