Vilken

Underbar, fantastisk, skön, solig och härlig dag vi haft. Solen har lyst på oss och liiite färg har jag fått i alla fall. Jag brukar alltid har väldigt lätt för att bli brun men i år tar det tid. Men sen som Malin sa så kan ju även det förändras efter en graviditet... Men bara att steka på!

Vi började dagen med en promenad bort till mitt jobb där vi var en liten stund. Sen promenerade vi bort och mötte upp Malin och Nadja. Adrian somnade i vagnen så gick till gården här för att steka i solen under tiden han sov. När han sen vaknade gick vi in för att äta lunch.

Efter lunchen mötte vi upp tjejerna igen och gick till Rothoffsparken där barnen fick springa runt. Så härligt att sitta(springa efter barn) där i solen. Efter en stund gick Nadja och jag och handlade glass och satt i stadspaken och gottade oss med det innan vi gick hem.

Adrian fick mellis och nu ligger han och sover gott. Om en stund måste jag ta upp honom för vi ska till Mariah (fotografen) och se på bilderna från ettårsfotograferingen. Kan tro att det kommer bli SVÅRT att välja bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0