Torsdag

Försökte sms blogga igår men ser ut att gått sådär. Brukar ju alltid fungera?! Kanske något i drinken igår?

Riktigt kul hade jag igår i alla fall. Vet inte när jag skrattade så mycket sist. Blev som tillbaka i högstadiet haha ;) Lite tråkigt då vi fick en kompis bekant som kom och hälsade på oss och sen så var hon kvar med oss hela kvällehn. Hon hade tydkigen svårt med att förståp att vi hade lite återträff och inte ville höra hela hennes livshistoria. Men men. Vi hade i alla fall riktigt roligt.

Vi var på BVC på morgonen och Adrian fick vaccination. Han var så duktig och tårarna tog snabbt slut. Får nu hoppas att han slipper feber.

Efter BVC åkte vi ut till mamma och vi är kvar här. De har åkt till parken zoo så jag och Adrian är själva här. Men så skönt att bara kunna vara ute. Vill ha hus NU! Andreas kommer om en stund och vi får se vad vi ska hitta på då. Ute vill vi i alla fall vara då det är så underbart skönt ute.

Nu ska jag och Adde ut och leka igen. Fick bli en kort solpaus för honom :)


Kommentarer
Nadja

Jag vill oxå ha hus NU! :D

2010-06-17 @ 16:08:32
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0