Onsdag

Det gick jätte bra på jobbet igår kväll. Var kul att träffa några av mina gamla gummor. Det var i alla fall några som kom ihåg mig och blev mycket glada. Det är alltid kul. :)

Som vanligt blir dagarna aldrig som man tror. Jag trodde att vi skulle ha lite minisemester de här dagarna innan jag börjar jobba. Men Andreas är nu iväg och fixar några saker. Jag som ville njuta av sommaren tillsammans. Men hoppas på att han är klar vid lunch.

Jag och Adrian tänkte strax ta oss en promenad hem till mamma för att i alla fall få njuta av solen. Man kan ju inte sitta inne dagar som dessa.


Kommentarer
Malin

Alltid är det något som killarna ska fixa med.. ;-)

2010-06-23 @ 22:23:00
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0