Kvälls piggelin

God morgon på er! Jag klev precis upp och Adrian ligger i sängen och drar sig. Han sov lite längre idag i alla fall. Inte så konstigt då han var vaken till 22 igår kväll. Han var så pigg och glad och ville inte sova. Så han fick vara uppe med oss och hand var rå rackarns busig och glad. Riktigt mysigt endå. Sen somnade han som sagt vid 22 och när jag gick in för att stoppa om honom och vända honom till rätt sida av sängen så låg han ensam i sängen. Han hade kastat ner alla nallar, det gör han varje kväll. Sen hade han även kastat ner kudde och täcket! Haha, man måste ha tagit i för att få ner det där täcket. haha roligt och sött var det i alla fall.

Borde kanske snart förstå hans pik att han inte vill ha några nallar i sängen kanske?! Haha. Men det känns mysigare så tycker jag.

Nu ska jag äta lite frukost och sen ska vi göra oss i ordning. Måste ner på stan en snabbis och sen efter lunch kommer Veronica och Emil. Solen skiner en så länge i alla fall får hoppas att den håller sig framme.



Kommentarer
Nadja

Ibland är dom väldigt pigga och glada om kvällarna :)

2010-06-15 @ 09:08:13
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Men vad är det för stil :)

2010-06-15 @ 16:03:15
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0