Hundvakt.

Det har inte blivit mycket bloggande för mig de här dagarna. Har haft fullt upp med att njuta av solen och familjen. Har även hunnit jobba min första dag. Det har gått bra och tror att de här veckorna som jag ska jobba bara kommer flyga förbi.

Inatt sov vi i Andreas mammas hus då de var på kryssning och vi fick vara hundvakt. Balou är världens lugnaste och snällaste hund så var bara mysigt att kunna vara där ute. Blev att grilla igår kväll och sen en hel del solandes och kubbspelandes. Imorse gav vi oss up på en lång promenad och det var så skönt att komma igån med en härlig promenad. Men det tar sin tid att gå med Balou då han inte är den snabbaste hunden ;)

Men vi var med om det märkligaste nu när vi var hundvakt. I flaggstången hade de en svensk vimpel. Men när vi kom tillbaka efter morgonpromenaden så hängde där en STOR dansk flagga. Tror ni vi blev paffa då? Den svenska vimpeln låg så fint ihopvikt på altanen. Haha, mycket lustigt i alla fall...

Adrian sover nu gott efter en heldag ute i solen. Så härligt med sommar nu och Adrian älskar det också. Livet är bra underbart och framför allt på sommaren.

Nu ska jag sällskapa min förkylda älsking i vardagstummet framför fotbollen. Sen blir det en tidig kväll då jag är trött och imorgon är det jobb som gäller igen.


Kommentarer
Leila

Tack för att ni var hundvakt. Det var skönt att åka iväg och tryggt att lämna baloo i era händer./kram

2010-06-30 @ 11:16:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0