Härliga soliga dagar

Vi har haft oss en riktig toppen dag tillsammans med tjejerna Nadja och Angelina. Var ute i huset där barnen fick busa omkring. Blev även att blåsa upp och fylla Adrian pool där ute. Men till inte så stor nytta då han gjorde nr2 i den. Så imorgon blir det att köpa sånna där badblöjor.

När vi kom hem blev det att fixa mat, mata Adrian, bada Adrian och lägga Adrian. Han somnade strax innan 19 och var då så trött efter massa lek och bara 30 min sömn.

Jag har nu bakat en rabarberpaj som står och ska svalna innan vi ska gotta oss med den. :)


Kommentarer
Malin

Det låter mysigt :-) Vart är det någonstans? Jag har klädångest! Haha. Iiiinget alls att ta på mig =/

2010-06-21 @ 22:01:04
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0