Härlig middag och egen tid

Vi vaknade strax innan nio här hemma och nu har jag inte ro att ligga och dra mig längre.

Vi hade i alla fall en jätte trevlig kväll med Nadja och Noak. Blev ej att äta på grappa då det var fullt. Men blev grillbuffe på nybron som var helt okej. Vi satt där ett bra tag och pratade och drack gott. Vid midnatt gick vi hem till oss och satt här hemma en stund och pratade. Sen tog de en taxi hem och vi gick och la oss.

En riktigt trevlig kväll hade vi i alla fall och det var så kul att komma ut och få lyxa till det lite. Man behöver få unna sig middag med goa vänner utan barn. Man mår så mycket bättre. :)

Men nu saknar jag vår älskling som skött sig så bra hos farmor och bonusfarfar. Han hade somnat själv i sängen strax innan nio utan ett pip. Blir så stolt över honom att han anpassar sig så bra. Klockan 12 ska vi möta upp dem på stan så då ska det pussas på min älskling. :)

Sen ska vi ut och fira min älskade mamma som fyller år idag. GRATTIS! :)


Jag igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0