Fredag

Vaknade upp till en regnig fredag idag. Men ganska skönt att vara hemma nu under dagen och få lite gjort. Vi har städat max låda nu på morgonen och diskat har vi också hunnit med. Adrian ligger nu och sover och jag tänkte passa på att sminka mig. För det är typ det tråkigaste Adrian vet, när jag ska göra mig i ordning. :P

Idag har vi inte mycket planerat förutom att åka och hälsa på min mamma. Sen får vi se om det kanske blir fredagsmys med vänner och någon film kanske?! Vi får helt enkelt se hur dagen och kvällen blir.


Kommentarer
Nadja

När de är sånt här väder önskade jag att Noak var hemma så jag hade någon att mysa med förutom Angelina :D

2010-06-11 @ 10:21:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0