Torsdag

Då var det jobb för mig igen efter en ledig dag igår. Men jobbar nu bara två dagar sen ledig tre. :) Igår åkte jag tidigt ut till mamma för att sola. Efter lunch kom även mina killar dit och vi var där och njöt av att vara ute.

Adrian somnade tidigt igår och på kvällen kom sen Nille över. Blev att äta tacos och se på fotboll. Sen kröp jag snabbt ner i sängen efter fotbollen så jag skulle orka vara pigg idag.

Tycker det är så skönt att inte behöva stressa på morgonen så jag ställer alltid klockan lite tidigare en jag behöver. Sen får jag endå massa dötid över så nu sitter jag här. haha.

Efter jobber idag ska jag och Adrian träffa Jacque. Så det blir nog att besöka någon lekpark :)

Ser i alla fall ut att bli en fin dag idag också så ni får ha en riktigt bra dag. PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0