Tisdag

Jag börjar komma in i ett jobba nu och känner mig mycket piggare. Så den här veckan har jag i alla fall haft ork till att hitta på saker efter jobbet.

När jag slutade idag gick vi först och fick min cykel fixad då kedjan hoppade på den. Sen gick jag och Adrian till stadsparken och matade fåglarna och lekte lite där. Sen kom mamma, mormor och Emma och hämtade upp oss. Då blev det en tur till parken zoo då vi tog och spleade på chokladhjulet och annat skoj och Emma fick åka karusell. Jag och emma tog oss en tur i masken, hon tycker det är kul i alla fall. Men det gjorde jag också när jag var liten. En sockervadd avslutade vi med där.

Sen har vi bara vart hemma och busat och nu har jag lagt Adrian. Andreas är iväg och hämtar vin och mat(spicy hot) sen blir det myskväll här hemma då jag är ledig imorgon. :) Så klart blir det fotboll på tv här hemma!

Idag fick vi även vår bil såld. Kändes ganska tråkigt tycker Andreas som älskar den bilen. Men det var det smartaste och nu ska vi leta efter en lite mindre och bensinsnålare bild. Bara onödigt att pendla till Nyköping i en bil som drar massa bensin

Nu ska jag duka fram till Andreas kommer hem.


Kommentarer
Nadja

Vilken myskväll ni har framför er :-) och grattis till försäljningen av bilen!

2010-07-06 @ 19:53:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Vilken jättefin bild på er i inlägget nedan! :-)



Hör av dig när ni har ork och tid att leka! Kram

2010-07-06 @ 22:29:58
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0