K Ä R L E K

Idag den 22 juli firar jag och min stora kärlek Andreas 3 år som förlovade. 3 år sen som vi tidigt tidigt på morgonen red ut på dromedarer i saharas öknen för att se soluppgången och förlova oss där. Ett underbart minne för livet♥

Så jag älskar dig Andreas. Du gör mig och Adrian så lyckliga. Vår familj är fylld av kärlek och jag ser fram emot ett helt liv tillsammans med dig♥


Jag ska strax till jobbet och efter det ska jag och Adrian träffa Malin och Moa. Var evigheter sen känns det som. Så det ser vi fram emot mycket här hemma. :)

Sen ikväll blir det bara mys med god mat och ett gott glas vin.


Kommentarer
mikaela

Grattis!!! Hoppas ni får en mysig kväll :) Ses på söndag! Kram

2010-07-22 @ 20:11:45
Malin

Grattis till er! :-)



Ja, man får så positiv energi av er! :-) Alltid kul att träffas och prata skit!



KRAM

2010-07-22 @ 21:02:43
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
cebastian

Man får gratulera ;P....och hälsa Andreas :D

2010-07-23 @ 16:58:19
URL: http://pakroken.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0