H E L G

Då var den efterlängtade helgen här och jag är ledig i tre dagar. Riktigt härligt ska det bli och nu hoppas vi på fint väder så man kan bättre på brännan. ;) Jag och Adrian kom hem för en stund sen efter en cykeltur ut till mamma. Adrian sitter nu och badar och jag passar på att blogga lite här brevid honom.

Andreas har vart iväg på äventyr och kommer hem senare. Då blir det tjockis mat här hemma.

Imorgon blitti åker vi ut till min farfars sommar stuga. Ska bli riktigt mysigt. Det ligger vid trosa och det är så himla fint där ute. Min kära lilla farmor är även spridd där så tycker om att komma dit och "besöka" henne då vi inte har någon riktig grav att gå till. Så morgon dagen ser jag fram emot.

Nu ska jag ta upp min lilla badkille här!


Kommentarer
Malin

Hoppas ni haft en jättemysig helg! KRAM

2010-07-11 @ 21:41:15
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Nu är det snart DIN tur! ;)

2010-07-12 @ 01:39:28
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0