Underbaraste tjejerna tack.

Jag hade igår en av de BÄSTA kvällarna på länge, kan inte minnas senast jag skrattat så mycket. Det var god mat, dricka och det bästa av allt sällskapet så klart. Vi satt ett bra tag och pratade och när klockan var 00.30 så började vi röra på oss. Jag fick ta på min mamma som var nere på Olery´s så jag smet ner till henne och Ivana en liten stund. Var riktigt roligt och min mamma bler super glad att jag kom ner. Vi skakade rumpa och spanade in sångaren i Scotts, mums! haha. Christer kom och hämtade oss och var hemma lite efter två. Oj, vad jag hade saknat mina killar då. Man uppskattar det man har när man får lite distans till allt.

Tack finaste tjejerna för en jätte bra kväll. MÅSTE vi göra om.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, jag känner mig rastlös så någonting får det gärna bli. Ikväll kommer Jasemin över och vi ska ha en liten myskväll. Ser jag fram emot då det inte är ofta nu längre.

Nej nu ska jag leka med finaste killen


Kommentarer
Malin

Ja, det var superskoj igår! Jag spånar på en Mellokväll (melodifestivalen) nu.. det måste vi ju ordna en! Hahaha, stumpen :D Så himla kul!

Kram

2010-01-30 @ 11:50:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0