Måndag

Nu strax kommer en kille och ska kolla på våra högtalare här hemma. Vi ska köpa nytt till tvn då Adrian är framme och ska ratta på ljudet och på dvdn hela tiden. Så nu blir det att köpa väggmonterat, kommer nog bli riktigt snyggt tror jag.

Sen ska vi till telenor och kolla efter mobil till mig då mitt abonemang går ut nästa månad. Har hittat en på deras hemsida för bra pris men ska innan se om de har samma pris i butiken. Sen i eftermiddag ska vi hem till min mamma och äta tacos, mums. Kommer nog bli en bra dag.

Adrian sov även jätte bra inatt, han somnade 18.30, vaknade tydligen till vid 00.30 men somnade om efter att Andreas gått in som var vaken. Sen så sov han till 6.30 då han var hungrig och killarna gick sen upp så jag fick sova till 9.30. Härligt. Annnars brukar han vakna vid 5 för att äta men inte idag inte. :)


Kommentarer
Malin

Fredag blir jättebra! Kram

2010-01-04 @ 12:04:56
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0