Lite fynd är aldrig fel

Då var jag hemma efter en snabb tur ner på stan. Var riktigt skönt ute idag och det är ju så otroligt vackert ute. Den finaste vintern på länge, någonting man alltid kommer att minnas då det är Adrians första vinter. Nere på stan hittade jag en tunika och en tröja till mig, ibland är det riktigt nice med rea. :) 98:- för båda! Sen köpte jag även hem fotohörn så jag kan fortsätta sätt i kort i fotoalbumet. Det avr igentligen det jag gick ner för men alltid en bonus när man fyndar lite oxå.

Vi funderar på att åka till ICA MAXI och att Adrian då följer med. Han är ju inte sjuk så men väldigt snorig. Hur gör ni med era barn som är förkylda, håller ni er inne?


Kommentarer
Malin

Moa fick följa med till maxi och tuna park en sväng igår. Inget som skadar när de bara är förkylda :)

2010-01-13 @ 14:44:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0