Kvällen närmar sig

Då börjar det närma sig kvällen och snart blir det bad för Adrian. Vi har vart iväg på mammaträff som var jätte trevligt. Bjöds på en super smarrig och mycket onyttig chokladkaka. hihi. Det var även lite lagom kul att vara ute med vagnen idag då det var super moddigt(heter det så?) på många ställen. Men det blev ett fint träningspass.

Ikväll ska vi se filmen sommaren med göran och tror den kan vara mycket rolig. Till det har vi laddat upp med godig, tänkte att jag redan vart onyttig idag så kan lika gärna fortsätta. :P

Nej fy vad trött jag blev, nu måste jag ta mig upp från den här soffan...



Kommentarer
Denice- Hampus mamma

Blev besviken på den filmen, var inte alls så rolig som jag hade hoppats...

2010-01-20 @ 17:00:29
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0