Ett lite tråkigt inlägg kanske men så blir det ibland.

Då var denna dagen snart slut. Adrian har vart på super bra humör idag och sovit jätte bra. Vi tog oss en promenad hem till Mikaela och Pontus där det bjöds på gott fika. Vi gick hem vid 18.45 och jag var helt säker på att Adrian skulle somna i vagnen på vägen hem. Men det gjorde han inte, duktiga killen. Han sover inte lika ofta i vagnen nu vilket jag mycket tror är för att han blir äldre och inte behöver riktigt lika mycket sömn på dagarna nu. Han somnade vid 19.30 ikväll och vi håller tummarna för att han fortsätter att sova så bra och länge på morgonen. För oss är det länge när han sover till 8.30 då han annars brukar vilja vakna vid 7. Men bara att hoppas att det blir en ny rutin att han somnar vid 19.30. Så ett lite havtråkigt inlägg men det är mest för min egen del jag skriver och då blir det inte alltid så roligt :P

Nu blir det att njuta kvällen och om en stund är det paradise hotel. Känns som den serian aldrig kommer att ta slut just nu. haha. Nej nu fylla på glaset med julmust. Sista flaskan jag har kvar nu. Jag dricker den med kärlek ska ni veta. haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0