En bra start på den nya veckan

Vilen bra natt! Vilken skillnad det är på Adrians sömn sen jag slutade amma, underbart. Han brukar sova till 5 och då vilja äta och sen somna om. Men imorse så sov han till 7.20 och fick då välling men somna om ville han inte då. Men jag var pigg och han så gå så det gör inget. Han ligger och leker på golvet nu och jag ser på vakna. Snart blir det frukost här hemma för oss, Adrian ska få smälta vällingen och leka av sig lite innan.

Idag är planen att vi ska frosta av frysen under tiden som det fortfarande är kallt ute. Sen så måste vi ut till tuna park en sväng.

Måste även berätta att Adrian börjar ställa sig i krypställning mer och mer, men han orkar inte så långa stunder. Han har även börjat försöka ställa sig upp mot mig när jag sitter på golvet. Han kommer upp på knä och sen på fötterna men han får inte upp överkroppen. han håller i mina ben då men förstår inte att han måste flytta på händerna, men det kommer nog. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0